0

GUD´s FRUKTAN

 

 

 

 

Sannerligen HERREN gör ingenting!

 
Shalom
 
De behandlar väldigt illa Guds kvinnnor Församlingar. Egen åsikt om sådana vigd och smörjelse för Herrens Tjänste Gåvor och kallelsen!
Trots sett och vet mycket väl denna, manifestation av Gud i ens Liv!
 
Så, kommer deras kommentarer ifrån Pastorer/ledare i Kyrkorna där de gör Gudstjänst programmen och går fram för att tala om den stora Kärleken, "GUD"! Sådant, spridit ut bland massa Pastorer, trots ingen av dem ens sett mig!
 
Detta kallas för avundsjuka och de vet inte ärver Guds rike, chansar bara pga de vilar i underhållning och teater. Då talar jag, om Pingst Pastorerna i min stad som jag har bott sedan år 1967 innan dess, kom jag från en stad ber till Gud!
 
Pastorer/ledare i Pingst rörelsen röster om min Guds tro:
 
1. Du är en häxa och vi som är Kyrka!
2. Jag ska komma hem till dig med hotelser.
3. Jag kontaktat Polisen vad kommer att göra med dig ser dig på gatan.
4. Du är sjuk.
5. Jag vet du bor!
6. Flera, polisen vet verkställa hotelserna vi mötts.
7. Träffar jag dig i bostadsområdet kommer jag slå dig, jag lovar dig.
8. Jag är jätte arg på dig.
9. Du känner inte mig, öppna Djävulen.
10. Du känner inte mig, öppna Djävulen telefon nu.
11. Du inte Guds barn.
12. En Kyrk häxa mun uttala besvärjelser.
13. Sen, sexuella uttalanden.
14. Dumheter med ditt Buskap.
15. Du problem.
16. Du behöver Doktor.
 
Sådant bemötande som, Jesus Acute fått stå emot sedan år 2004, pågår än i dag fast värre. Eftersom de har spridit runt även min farbrors Kyrka och Vår Stad i utlandet. Kallades senare för stalking. De menat hela tiden, vi behöver inte dig men fakta är att inte nån av dessa hotade mig finns kvar i Kyrkan, även så att Pastor tog Gud bort svärmodern, hustrun. 
 
Bevis på Gud använder min andliga Tjänst, trädde fram ochs ade om blivande hustru. Efter nått år så, gick han med henne som Gud sänt mig att berätta!
Gud den Kyrkan i gungning, minskar hela tiden för fortfarande använder sig av onda män! Man behöver inte göra någonting, stå i tro vad Gud gett en, stänga öronen åt dem som vill illa. De som inte ens känner en, vet ingenting trätt fram men jag har varit tyst i 11 års tid, endast trätt fram 3 minuter, varje Kyrka! Så, de kan inte slå bort vad Gud gjort i ens Liv! Fakta faktiskt, Guds fakta utan skam.
 
GUD VÄLSIGNE DIG 
Den Sanctified Ambassadress, Birgit 
Jesus Akut North Nation
 
 

Kommentera här: