0

Jag minns för länge sedan

Shalom

Man kan undra, avsikten till varför Gud tillät oss bilskonstruktion där man kan färdas en punkt till en annan? Så, är det, i moderna tider svårt att ropa till Gud!

Med den växande, Guds komplexerna som blandats in i våran Guds tro!

Gör andra till slavar istället friheten som Jesus dopet inlett Livet är kristall klart, Amen Amen

Jag minns för länge sedan, så ropade jag till Gud i två års tid i bilen.

Maken sa, en kvinna skulle sättas kniven i mig och ringa polisen hon sprang efter honom.

Hände smög på nätterna vår gård, annat också sade att de sysslade med svartkonst.

Länge sedan.... Gud gjorde mirakel!

Inte ovanligt i vår stad förföljd i sin egen led, alltså av Pastorer/Präster även öppet krig Guds ärkefiender, Salig soppa eller döda häx bens soppa!

Det började med, serier efter fastat i sju månaders tid enligt Gudsman rådgivning ifrån Malaysia. Samtidigt, så fastade och ropade en kvinna ifrån Norrland visade det senare.

Helt plötsligt kom en Gudsman Aposteln in i vår Kyrka, och senare fick de en egen lokal hos en bekant till ig ägde Jerusalems affär, sålde varor rökelser, kors m.m ifrån Israel, Jerusalem.

Helt fantastisk sammankomst, att Kyrkan hette "Nya Jerusalems Församling"!

Där ropades till Gud, många fina Gudstjänster tills bjöd in en Satanist Predika... smulades sönder succe´sivt. Guds vrede kom Aposteln svärmor började spotta och förbanna bäbisar...

Detta är en varning, Dom lydde inte Bishop Casin, Belgium sagt att jag är helts oskyldig, inte har gjort någonting fel!

Vill inte vara med om det, slutade gå efter det även en av dem bröt min hals rygg nack kota, nästa gång jag fick inbjudan tänkte samme man putta ned mig ifrån kajen! Men Gud ske lov kom en Kyrko besökare till undsättning.

Dessa tillfällen var inte Aposteln närvarande! Den Aposteln fick tillåtelse flytta hit genom min bön och gemenskap Anden med en kvinna ifrån Norrland, flyttade hit sen och kom till Gudstjänsterna! Men började föbanna mig i samma andemening som min ärkefiende så tog Gud bort hans fru och han var ensam, jag profeterade kom en avseed ifrån början till Evangelisation, Gud vill!

 

♫ GOD JUL ♫ GUD VÄLSIGNE DIG!


Författare

The Sanctified Ambassadress, Birgit

Jesus Acute Norden

Kommentera här: