0

Han hörde något som han inte trodde och fick en, HOPP!

 
 

Vilka är israeliter; till vem hörde nämligen antagandet, och härligheten, och de förbund och givandet av lagen, och tjänsten för Gud, och de löften; [Förbund: eller, testaments]
Vems är fäderna, och från dem är Kristus kommen efter köttet, han som är över allting, Gud välsignade i evighet. Amen.
Inte som om Guds ord hath blivit om intet. För de är inte hela Israel, som är Israels:
Varken, eftersom de är Abrahams säd, de är alla barn: men, I Isak säd skall kallas.
Det vill säga, de som är barn till köttet, dessa är inte Guds barn: men löftets barn räknas för säd.
För detta är ord löftet, Vid denna tid skall jag komma, och Sara ska ha en son.
Och inte bara det; men när Rebecca också hade tänkt efter en, nämligen vår fader Isak;
(För barnen ännu inte att födas, hade gjort vare sig gott eller ont, att syftet med Guds utkorelse kanske stå, inte av gärningar, utan på honom som kallar;)

Rom. 9: 4-11

Resan tillbaka hem, träffade jag en besviken man med stora förluster i sina liv, hustru, barn och själv stod innan döden stup mycket cancer. Det är bara så, började predika höger är jag bra på att prata om, JESUS! Det var ganska coolt att plocka bort sina stenar av tvivel, menar Gud, döden, dalar, och sätta dit genom Guds lim, är en förhoppning, är namnet JESUS! Sprickbildning ner såg djupt in i hans ögon, så att du kan se själen, säger sanningens ord: "Jesus älskar dig"! Vet att Gud rörde vid honom, jag vet att Gud gjorde ett återställande av hans gamla tänkande, jag vet att Gud gav honom en "HOPP"!


Vi skildes, han hade fått en tro och ropade till mig: "Jag hoppas att det är sant!" Jag är själv ett levande vittne konsekvent, det är sant ... inget enkelt sätt .... inte alls lätt, men alla religiösa monsters! Stod vid busshållplatsen så skrek dessa pingstvänner mitt namn kallas stalking inte bara det ... började skrika kvinna i bussen till mig i hysteriska sätt en liten hyste rik! Flera gånger var jag tvungen att flytta och buss chaufför såg min problem. Jag har alltid gått bort för dem som är onda, aldrig på sajter som den typen av tabellen.

Sela, sade buss chaufför till mig sitt stolen bredvid och så han tillrättavisade kvinnan att hon inte ska bete sig så i bussen om att få resa med fräckt beteende ite tillåtet! Jag misstänker att hon tillhör den rödhåriga kvinna i EFS kyrkan som helt skulle förstöra mitt liv och relatione med Den Helige Andes vittnesbörd om min ande bär Jesus vittnesbärd. Riktigt, riktigt trevligt buss chaufför, äntligen lugn och ro något som är en bristvara i denna stad. Denna dag började med en sol, som Herren helar själen med hans ansikte ljusa och kväll duggregn, för allt är inte av Gud, trots de går med Bibeln i ena handen! Ibland måste man stanna, be Gud så skall de få sanna svaret! Jag fick en gåva från Gud, flera olika namn men tycker att det är väldigt arv, en 300 år gammal Präst släktet Predikat om Jesus, hel cool!


Vi är i ständig att Jesus inte ångrade gav sitt liv för mig / dig / hela mänskligheten ... nu finns otrogna ledare som säger till exempel att du måste göra det, så illa som att gå bara på de vita rutorna den svarta ger otur! Visste du en sak?

 
 
 



Den svarta färgen du ser är rött!
Trodde mycket av det har kommit på idén att när Jesus sade,
"Abba, Fader, det är klart!"
Så tog Jesus dessa monster och djupet lade hans blod när han var i Konungariket döden och helvetet tog segern, tillrättavisade djävulen!


Guds ord består "Freed & Rättfärdighet, genom tron allena"!
Vad göra?


För med hjärtat tror man och blir rättfärdig,
och med munnen bekänner man och blir frälst.
ROM 10:10


Herren Jesus Kristus är Guds Son, om Prisar andra religioner så att du kan inte säga
"Guds son"!


Omöjligt, bara Gud som har uppenbarat den till alla som kan få det ur hans mun!
Nu är alla de mest moderna regler gäller, men det gör detsamma. Det fanns inga telefoner, datorer, tv-apparater man hade helt enkelt att själv kalla Gud och få svar!


Ropa till mig, och jag kommer att svara dig,
och visa dig stora och förunderliga ting,
Som du icke känner. Jer 33: 3


Tja, ja ingen har sett den svarta färgen till svart för att kunna se det du blir blinda look äkta riktig svart färg väldigt få har sett det, men du ser att svart inte är svart, det är rött, renat !, så var glad på botten av det hela det är rätt, Jesus Kristus, Herren blod skjul i Golgata, är betalt allt mörker veck på grund av det sanna ljuset lyser!
Har du tro du får Amen Amen!
Varför ska detta göras, till en plats där de säger att de är inkompetenta, som de hatar barn, straffar ett hårt bön till Gud?
När vi är kallade till Herrens frihet!

Vissa är så konstigt att de inte tror att Gud ser?
Foto, Guds ögon nog, Gud alltid allting både gott och ont.
Vi har ett hopp i löftet ...
Den Sanctified Ambassadress, Birgit Ministeriet

 

 

Kommentera här: