0

Jag kommer aldrig förstå sånt!

 
 
SHALOM
 
Peace Lily, vad jag inte kan förstå?
 
När min man hade försvunnit och han var efterlyst av polisen, som saknad person. Mina elever från Irak som jag lärde svenska som ditt andraspråk kom till mig och berättade att de hade sett honom bli mördad i Satelit TV visades detta i en videoinspelning. Frågade, bad och ropade till Gud, hur kan det vara möjligt Herren? Jag visste när det var så eftersom tystnaden om honom överallt och den tystnaden hemsökte staden är nästan förlamad, men jag gav inte upp, ropade till Gud om ovissheten påverkas också hans barn.
 
En dag när jag gick min promenad, såg jag hans bil eller en liknande bil och bakom fönstret såg jag honom vifta med en stor glädje till mig, "Hej, här är jag skynda dig och kom hit!" Han viftade och såg så glad i hela hans ansikte, då kändes en lättnad. När jag kom till den stora bilen, knackade jag på fönstret och såg att passagerarsätet var tomt! Frågade chaufför, var är mannen som satt bredvid dig? Vadå, en man han frågade mig. Såg en man som satt och viftar till mig att komma. Han sade att det är bara han som har sitter i bilen och sedan jag bad om ursäkt, jag kanske har gjort ett misstag då. Då insåg jag att Gud hade stillat min oro och förfrågan. Glädj dig själv i HERREN, och han är döpt av Zion, Pastor Michael som maken kom till Trons Ord om Jesus.
 
Jag är övertygad om att han är en Ängel vinkade tacksamhet konverterades till Kristen!
 
Minns när han var en medlem av Zions med en stor Pastor som även dansade med glädje när han predikade om Jesus. En kyrka som min man älskade att gå till, tills en dag församlingen ogillade Pastorn och kämpade emot Pastorn. Sedan gick jag inte dit mer för deras beteende inte enligt Gud´s Ord mot en Pastor av Gud! Jag visste inte då, att det finns sådana människor som blandas in som en ledare i kyrka och önskar ont för de begåvade Guds rike. Det var ganska konstigt för mig att människor kan försvinna spårlöst, och att Pastorer förbannas av kyrkans andra Pastorer, helt otroligt. Eftersom vi i släkten har alltid haft hjärta för andra människor i flertal generationer och hjälpte flyktingar och även predikat Gud´s Ord så, vart faktiskt riktigt förvånad över denna vogue som försökte bita marken i vår stad!
 
 
Gud visade i Andligt omsluten maken han var i Guds ljus och Jesus som skrev på sanden, "Ni som dömder oss, Du som dömde allt för vad jag presenterade, ser du inte ljuset i andra? Hur vågar du ha mitt namn i din mun? Frågade Jesus Dig. Varför vissa Pastorer ljugit om mig här i min hemstad? Du vet att Gud har gjort det att "Andra kyrkor har gett mig sitt stöd"! Vad är fel med sanningen? Måste alla ljuga "Gud hjälpe mig, FÖRSTÅR DEM" för att kallas ett godkänt?
 
Jag talar om Jesus, eftersom jag känner honom bättre och jag har sett Jesus.
 
Jag brukade förr resa till Stockholm Söndagar för att lyssna predika. Eftersom jag tror att om Kyrkan lät lögn om vigda tjänare. Har ingen Gud i Kyrkan eftersom Gud bor i Sanning! Senare visade Gud också Kommunikation webbplatser påstås vara Kristen kontakt sajter i Sverige, men förföljer Kristna istället. Efter många år berättade jag till två av Kyrkans flickor att gå med en hälsning till en ungdoms pojke med sina kompisar skall sluta ta ned min egendom. Detta pågått ända sedan jag tillrättavisade en kvinna i Kyrkan för att täcka hennes eller sina könsorgan och bröst inför Pastorerna och männen i församlingen, då hon blev rasande vansinnigt galen!
 
Nyligen blev jag attackerad av henne i tvättstugan och fick plötsligt över 12.500 skit mail men upphört nu när jag talade med hennes Pastor Nickenz, så som det stoppades med idioteterna! Jag var riktigt, tacksam till Herren Gud i min första sommaren med lugn och glädje över välsignelser efter en massa års misshandel och sorg, även bortgången av min lillebror tog mig ganska så hårt så jag började igen frågar Gud varför allt detta hände!
 

 
Hon var bara helt galen kvinnoskapare som den andra kvinnan bakom pianot i Pingstkyrkan i så många år helt knäppa med beck svartmålade naglar, såg ut som Big Black Witch Maggi! Samma med att spottande svärmodern som en orm menar att det är Guds kärlek spottas i Kyrklig tillbedjan? Samtliga tre kvinnor som står i närheten deras Pastors, prata om Vältning Pingst Kultur i Sverige!
 
Så, Gud förlöste mig från denna ondskans kvinna och Gud försökte fixa det sätt hon gjorde krokiga, att Gud en gång hade gjort stigen raka för mig .... Det finns en Gud på riktigt och du bör frukta denna Gud som ger och tar liv genom hur ni själva lever det!
 
De är falska kyrkledare inte sanna i Gud´s Ord inte ens sanna till GUD´s EVANGELIUM hela samlingsbegrepp för det Kristna trosinnehållet dvs likt denna Pingst ledare som i sin egen falskhet förbjuder andra tillbe i tro till Gud och förbjuder mig i livstid märkas /som en hitler med Judarna/ total förbjud gå till Kyrkan ifrån Nattvarden, han investerat hela sin egen själ förstöra Andliga bröd som Gud gav för att vårda sina Gåvor till Kyrkgudstjänsten! Det finns fyra stycken bara, rycker undan även Gåvor sedan att strypa Frihet i Jesus gav till en att leva i glädjen av Kristendomen.

Kan det vara i Guds Bud dessa Kyrkor med sådana ledare? NEJ, de är inte ens själva Kristna men helt genom falska och direkta fiender till Jesus som dött för en, Herren som kallar dem "Ondskans hantlangarna"! De är ondskan själv rakt igenom utan motstycke en falsk ljust kort hårs kvinna, andra svarthårig och med sina meditativa män som förstör i avundsjuka livet för utvalda vackra riktiga kvinnor av Gud, och små barn alltid varit Kristna och använd av Herren långt innan, de sucktade avundsjukt på Gud´s skattkammare! Viktigt meddelande från Herren att de inte är Sanna Kristna de ljuger som en häst travar och gå aldrig ens dit! Herren Jesus Kristus kan inte att vara med någon form av Ondskans männens Kyrkor eller män/kvinnor vars hjärta är fullt av svek och droppande hämndgirighet som heter synd och själviskhet hämndens tema när någon talar sanningen! Riktigt rutten fet stinkande fisk på Altaret, vägen till helvetet som hade kommit för att säga att du inte är värd någonting en 0, en trampas på och bråkas med. Inte Kristna alls men från helvetet självt! Välsignelsens Gud & GUD är endast i Sanning och endast i Kristi kärlek, det är Guds Kyrka!

DET FINNS TVÅ JESUSAR DYRKAS EN MED HÖ GAFFEL, LIKT DJÄVULEN & EN FRIKÖPT MIG/OSS! 

 

 
Jag har misst människor som jag älskat dött i våldsamma dödsfall, eftersom vissa med storhet vansinne hindrar människor går till Kyrkan, mötas i gemensam bön! För att de själva ska vara frimodiga att sitta på en stol och leka Gud på andras bekostnad som bär sorg, svårigheter så finns också de som hjälper till göra självmord eller rycka bort Manteln av GUD!
 
 

 
 
* Fråga alltid Gud, kommer det att komma ett svar från Gud på din livsväg och upprättelse, bara tro på Gud, tack Jesus namn!
 
 
De som är ont, kände de att kyrkan konsekvent i slående attetyd som säger att du är värdelös du betyder ingenting. Det gör ont i mitt hjärta, men det är Jesus hjärt smärta som Gud lät mig få känna en del av vad Jesus såg inom skrift lärdas dolda motiv. Hämtar en stor sorg inom mig.
 
Du som älskar HERREN, hata det onda.
Han bevarar själar sina heliga.
Han befriar, dem ur handen de onda.
Ljus sås för den rättfärdige och glädje för de rättsinniga Heart.
 
Ps 97:10-11
 
 
Jag välsignar er med denna välsignelse
Helgade Ambassadress, Birgit
Smorda i Guds rike
 

Kommentera här: